Lite tankar kring en kommentar ang. om priser på saker..

Fick en kommentar för en stund sedan om jag inte skulle kunna blogga/tipsa om lite "billigare" saker för er och inte bara det som är dyrt. - Jovisst kan jag det! Jag brukar också oftast tipsa om billiga saker för er också (?), men visst kan jag skriva lite mer i billigare form om ni vill det! Jag är bara väldigt mån om kvalitén om det jag tipsar för er om, så det är ganska lätt att det kan sticka iväg i priset. 
 
Och anledningen att jag (i dom få fallen) jag tipsat om dyra produkter är för att kvalitéten är något jag värdesätter högt. Jag tycker det är viktigt att man ska tipsa om sådant som inte bara är "snäll" för plånboken utan också som har en bra kvalité. Jag skulle aldrig tipsa om något på bloggen som kan göra besvikna. Det är något som är viktigt! Det skulle kännas fel av mig att sitta och blogga om något för er som man skriver är "såå bra" och "såå fiin" när man själv inte har ett hum om kvalitén på det utan bara tycker prislappen är rätt "schysst".
 
Men absolut kan jag forsätta tipsa mer från den billigare prisklassen, jag älskar ju personligen själv att fynda också!
När jag ska köpa saker så lägger jag pengar på det jag tycker är snyggt och har kvalité, och om då priset är bra och billigt är det bara plus i samanhanget. Men det är inte är det främsta jag pirioterar och går efter.
 
Sedan är det ju också så att jag bloggar och tipsar er för mest insprationen och inte för att tvinga er att köpa något av det jag skriver om. Absolut inte! Det är inte alls prio-ett som jag vill förmedla. Ni behöver inte köpa exakt från den butiken/märket jag har bloggat om, ni kan hitta minst lika fina saker på "vanliga" bugdet affärer. Men jag tycker att ge er det som jag främst föredrar som är viktigast. Sedan om ni väljer en annan prislapp som är dyrare eller billigare är alldeles upp till er själva vad ni värdesätter mest. 
 
För det är ju trots allt insprationen som jag vill förmedla till er ♥
 
"My Shabby Chic Life"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

shabbychicstyle.blogg.se

Välkommen till SHABBY CHIC style! Detta är en insprationsbombs blogg för oss alla shabby-chics älskare. Vi lever för våran intresse & kärlek till hemindredning! Här får du ta del av en hel del inspration, bilder, tips, idéer och massa annat kul! Hoppas du får en trevlig läsning och att du är här för att stanna kvar! Kram.

RSS 2.0