Daily Outfit / Collage

En tjej undrade i kommentarsfältet hur "en typisk dags outfilt" ser ut för mig. Och ja, för att det inte ska bli så tråkigt med bara text som beskrivning så gjorde jag ett collage för hur en vardagsoutfilt kan se ut för mig.
> Ett par schysta bekväma skor som passar till allt, klassiska urtvättade jeans modell, basfärg till topp med en mönstrad scarf och en skinnjacka till. Som ascessoar brukar jag alltid ha armband (har lite svårt för halsband som fladdrar omkring), ett par raybans salivator och en god doft till såsom Coco Chanels Mademouselle eller CLEAN's goda doft Warm Cotton som alltid har varit en favorit. <
Hoppas du fick svar på din fråga! Jag svarar gärna om ni har några funderingar,
så fråga på om ni undrar över något :) Tusen kramar.
 
Daily Outfit For The Blog/ shabbychicstyle.blogg.se
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

shabbychicstyle.blogg.se

Välkommen till SHABBY CHIC style! Detta är en insprationsbombs blogg för oss alla shabby-chics älskare. Vi lever för våran intresse & kärlek till hemindredning! Här får du ta del av en hel del inspration, bilder, tips, idéer och massa annat kul! Hoppas du får en trevlig läsning och att du är här för att stanna kvar! Kram.

RSS 2.0