Utan dator.

Hej alla fina! Skönt med lite välbehövande helg,eller hur? För mig blir det iallafall melodifestival mys ikväll. Föresten, anledningen att jag skriver det här (och att bloggen fått lida senaste veckan) är att jag är helt utan dator. Attans! Jag som hade ju lovat er en massa inlägg.. bloggar just nu från mobilen min. Tyckte det kändes behövligt för er att veta att jag är "still alive" så att säga. Men hur som haver, jag tänkte iallafall sno någon dator i familjen och få ihop ett litet modekollage med inspration för våren till er nu i helgen åtminstonde iallafall! 
Tusen kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

shabbychicstyle.blogg.se

Välkommen till SHABBY CHIC style! Detta är en insprationsbombs blogg för oss alla shabby-chics älskare. Vi lever för våran intresse & kärlek till hemindredning! Här får du ta del av en hel del inspration, bilder, tips, idéer och massa annat kul! Hoppas du får en trevlig läsning och att du är här för att stanna kvar! Kram.

RSS 2.0